Ustvari, suspendiran je cijeli korisnički račun, a ne samo web stranica!
U slučaju suspenzije (privremene ili trajne obustave rada) hosting korisničkog računa, korisnik hosting usluge ne može se prijaviti (logirati) ni u cPanel niti u web stranicu niti mu rade E-mail adrese!
Koji je najčešći razlog za obustavu hosting računa?
Slanje neželjene E-pošte. Najčešći je razlog za hitnu suspenziju hosting usluge korisnika. Razlog je slanja velike količine E-mail poruka za koje i ne znate a šalju se s vaše/vaših mail adresa. Kako takvo masovno slanje E-mail poruka može naštetiti reputaciji cijelog servera, (Server može doći na jednu ili više Crnih lista kao “Spamer”) zbog toga se suspenziji ako nije nastupila softverski automatki prstupa čim prije ručno od strane administratora servera.
Ostali česti razlozi za suspendiranje hosting usluge
Obustava računa web stranice obično znači da je korisnikov pristup hosting korisničkom računu privremeno ili trajno onemogućen.
- Neplaćanje ponude ili računa za hosting uslugu: To može biti zato što ste jednostavno zaboravili obnoviti pretplatu na webhosting – dugujete novac hosting tvrtki. Uobičajena je praksa u svijetu da se korisnički račun suspndira 7 dana nakon ne plaćene ponude za produženje. Kod naše agencije je trenutno taj rok 30 dana.
- Kršenje uvjeta pružanja hosting usluge: To može biti zato što ste prekršili uvjete i odredbe koje svaka hosting tvrtka ima objavljeno, a koji reguliraju uvjete i načine korištenja servera.
- Sumnjive aktivnosti: To može biti zato što je sigurnosni sustav servera otkrio neobičnu aktivnost na vašem računu, povećanu mogućnost prijevare ili hakiranja. Ili je jednostano je otkriveno Prekomjereno korištenje resursa.
- Infekcija zlonamjernim softverom – Malware-om: Hakeri svaki dan zaraze tisuće web stranica zlonamjernim softverom, pogotovo ako web stranica nije održavana ili nadograđivana. Prema nekim ispitivanjima, hakerski napad događa se svakih 39 sekundi. To može uključivati sve, od napada brutalnom silom do upotrebe web stranica za krađu identiteta za krađu osjetljivih podataka poput brojeva kreditnih kartica – Phishing attack.
Što učiniti da se ukine suspenzija hosting računa?
Da biste riješili problem i ukinuli privremenu obustavu, razmotrite sljedeće korake:
- Provjerite da li ste platili ponudu za produženje hosting usluge.
- Obratite nam se za podršku i savjet. Za namjensku pomoć, slobodno nam se obratite putem naših kontakt obrazaca ili pozivom na telefon. Ujedno ćete saznati detaljnije zašto je usljedila suspenzija hosting računa.
- Provjerite svoju e-poštu i pravila: provjerili da li ste već u E-mail poruci dobili upozorenje ili e-poruku o kršenju. Odvojite vrijeme da pročitate i provjerite sitna slova u našim pravilima korištenja .
- Revidiranje korištenja resursa: određena količina resursa poput prostora, prometa, procesorske snage, memorije… dodjeljuje se svakoj web stranici. Hosting tvrtke vas upozoravaju putem e-pošte kada prekoračite svoje resurse i traže od vas da nadogradite.
Rješavanjem problema tj., uzroka suspenzije, hosting tvrtka što prije ukida susenziju na vašem korisničkom računu – privremenu obustavu usluga.
Zaključak
Pristup hosting računu privremeno ili trajno može biti onemogućen zbog niza razloga: uključujući kršenje uvjeta usluge, sumnjive aktivnosti, slanje neženjenih e-mailova ili jednostavno neplaćanje. Za više informacija o tome kako riješiti problem, pogledajte uvjete usluge TOS ili se obratite našoj korisničkoj podršci. Održavajte vaše kontakt podatke kod hosting tvrtke uvjek ažurnima, svaku promjenu kontakt E-mail adrese ili vašeg kontakt telefona nam odmah dojavite.